Lazerle Vajina Daraltma

Lazerle genital estetik operasyonlar, ağrısız,konforlu ve anestezi gerektirmeyen işlemlerdir. Ameliyatsız olarak kozmetik,sosyal ve cinsel sorunlara çözüm bulunabilmesi, bu yöntemi son yıllarda oldukça başarılı ve kabul görmüş bir noktaya getirmiştir.

VAJİNADA GENİŞLEME VE ESNEKLİK KAYBI

Neden Olur?

Genital bölge anatomisinde sonradan yaşanmışlıklar ile oluşan en sık sorunlar, rahim ve idrar torbasında sarkma, doğum dikişlerinin açılması veya kötü iyileşmesi, zorlu veya çok normal doğumlar sonucu vajinada yırtıklar veya gevşeme,menapozda vajina elastikiyetinin kaybı, kronik tuvalet ıkınmaları, cinsel ilişki nedeniyle vajinada zorlanmalar ve bağ dokuda hastanın yapısından kaynaklanan esneme sonucu kas dokusunda zayıflama olarak görülmektedir.

Hangi Tedavi?

Vajinada gevşeme veya genişleme şikayeti olan hasta genital estetik üzerine tecrübeli bir hekim tarafından dikkatlice değerlendirilmeli,hasta için doğru koşulda,doğru tedavi yöntemi seçilmelidir.Hastaların bir kısmı cerrahi bir operasyona ihtiyaç duyarken, bir kısmı ise lazer ile vajina daraltma ve sıkılaştırma işleminden fayda görmektedir.Genişleme ile birliktelik gösterebilen rahim sarkması( uterin desensus) rahatsızlığı ve  idrar kaçırma şikayeti de uygun hastalarda aynı seansta lazer tedavisinden fayda görmektedir.

Lazer Tedavisi Nasıl Yapılır?

Lazerle vajina daraltma ortalama 15 dakika sürmektedir. Jinekolojik muayene masasında uygulanmaktadır.İşlem yapılırken lazer cihazına bağlanan özel bir başlık kullanılır. Hasta vajina içinde sadece hafif bir batma hissi ve ısı hisseder ancak kesinlikle ağrı ve sancı hissetmez.İşlemden 30 dakika önce bölgeye krem ve jel uygulanır,işlem bittikten sonra 1 gün kullanmak üzere yine krem uygulaması gerekir. işlem sonrası hasta hemen ayağa kalkabilir,araç kullanabilir,işine devam edebilir.İstirahate ihtiyaç duyulmaz.

Her Lazer Cihazı bu İşlem için kullanılabilir mi?

Kullanılması gereken cihaz genital estetik operasyonlar için tasarlanmış, jinekolojik kullanıma uygun bir lazer cihazı olmalıdır.Jinekolojik lazerler bu amaçla özel bir başlığa sahiptir.Estetik ve Güzellik merkezlerinde kullanılan ve epilasyon, leke çıkarma,cilt gençleştirme,yağ yakma,dövme silme işlemleri için tasarlanmış kozmetik amaçlı lazer cihazları bu amaçla kullanılamaz.

Tıbbi Gereksinim yoksa Lazerle Vajina Daraltma( Estetiği) yapılabilir mi?

Evet kişi genital bölge anatomisinden memnun değil veya bu işlemin cinsel tatmin noktasında fayda sağlayabileceğini düşünüyorsa tıbbi olduğu kadar estetik bir girişim olması sebebiyle yapılabilir.

Kimlere Yapılabilir?

-Cinsel ilişkide haz ve orgazm sorunu yaşayanlar

-İdrar kaçırma problemi olan hastalar

-Vajinal kuruluk yaşayan hastalarda

-Geçmeyen,ilaçlara yanıtsız vajinal enfeksiyonu olan hastalar

-İlişki sırasında ağrı,sancı,yanma sorunu yaşayan hastalarda

Lazer ile başka hangi işlemler yapılabiliyor?

• Lazerle Vajina Daraltma
  • Lazerle Vajina Beyazlatma
  • Lazerle İç Dudak Küçültme (labioplasti)
  • Lazerle Vajinal Kuruluk Tedavisi
  • Lazerle İdrar Kaçırma Tedavisi
  • Lazerle Mantar Tedavisi
  • Lazerle Vajina Sıkılaştırma
  • Lazerle Vajina Yenileme

Aklınıza Takılan Her Türlü Soru İçin Aşağıdaki Formdan Dr. Murak Gök'e Yazabilirsiniz Veya Whatsapp İletişim ile Ulaşabilirsiniz.

Konu seçiniz